حیات

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

تبلیغات ضد دینی به سبک غربی!!

جمعه, ۲ مهر ۱۳۹۵، ۰۶:۰۵ ق.ظ

 فرهنگ غرب که به جد در تقابل با فرهنگ اسلامی ایرانی است ،و ترویج فرهنگ دینی و تربیت دینی را به ضرر منافع خود میداند ، نگران است که نکند  کشوری با این تعداد جمعیت که بعد از دوران هایی که مستعمره ی کشور های غربی و ..غیره بوده و دست پخت آنها بوده که خوراک این مردم مظلوم و مستضعف میشده است و مدتی است با یک حرکت عظیم مردی با رهبری یک شخص متدین انقلابی و در عین حال  دارای منش ساده زیستی ،  رنگ و بوی استقلال گرفته  است و داعیه دار ترویج فرهنگ دینی است  جلوشان قد علم کند و بخواهد ان چیزی  را که دقیقا آن ها نمیخواهند...

مصیبت درد ناک تر برای ایشان این است که ایران اسلامی  در این مسیر گام هایش را فراتر از مرز هایش نهاده ، به گونه ای که اکنون ندای اسلام خواهی فقط از آن سرزمین برنمیخیزد بلکه گاهی در دور دست ترین نقاط این کره ی خاکی ،از ملت هایی با رنگ و مذهب مختلف ،به وضوح این آهنگ  اسلام خواهی و مبارزه با هر آنچه در این سالیان متمادی با عنوان فرهنگ های  اروپایی  ...به خوردشان داده شده است و چیزی جز عقب ماندی و فساد برایشان در بر نداشته است ، شنیده میشود..

با این وصف ، غرب و قدرت های سلطگر و در راٌس همه ی آنها رژیم منحوس اسرائیل  که صاحب بزرگترین قدرت های اقتصادی هستن ، تمایل دارند  همچنان آنچه آنها میخواهند بر جهان حاکم باشد و هیچ گاه نمیپسندند که مانعی بر سر راهشان باشد، لذا از کوچکترین کارها برای براندازی این نظامی  که  برخواسته از شوق و اشتیاق به تشیع و ولایت است و  هدفی جز حرکت در مسیر صحیحی که میراث انبیاء علیهم السلام است ، ندارد ،دریغ نمکنند..


در واقع دشمن درجه ی اول اینها مذهب این ملت است ، اسلامی که از همان روز اول طاقت تحملش را تا به امروز نداشته و ندارند...

این جاست که هجمه ی فرهنگی غرب و قدرت های سلطه گر به فرهنگ اسلامی ایرانی شکل گرفته و هر روز برای جوان و خانواده ی ایرانی طرحی نو بر می اندازند تا دست از فرهنگ ناب محمدی صلوات الله علیه برداشته و  تبدیل به خود باخته های غربی گردند ...

لذا همه ی تلاش خود را در همه ی زمینه ها از جمله از طریق رسانه های مختلف برای تضعیف باور های دینی این ملت به کار میگیرند و از هیچ تلاشی در این زمینه فرو گذار نیستند..

هزینه های هنگفتی که   سینمای هالیوود برای تهیه یک فیلم  متحمل میشود گاهی فقط و فقط صرف آماده کردن خوراک برای جوان مسلمان شیعی است..

این درد بزرگی است که آنها حواسشان به ماموریتشان هست اما بعضی خانواده ها، به راحتی به آرمان های بلند مذهبشان پشت میکنند


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۰۲
هادی مهدوی

نظرات  (۲)

۰۲ مهر ۹۵ ، ۰۷:۲۷ ....مسعود ....
متشکرم از شما 
پاسخ:
خواهش میکنم و ممنون که به ماسر زدین
مرگ بر شیطان بزرگ؛ امریکا
پاسخ:
بله...مرگ بر آمریکای خبث