حیات

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب



دبیر کل جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی در مصاحبه با ایسنا ،

با اشاره به سخنان  اخیر رهبری درباره‌ی جلوگیری از ایجاد شکاف و دو قطبی شدن جامعه معضلی که همیشه و به ویژه در زمانی که نزدیک به انتخابات می‌شویم در جامعه بروز پیدا می‌کند این است که نزاع‌ها و دعواهایی شکل می‌گیرد که اساسا هیچ نسبت و ارتباطی با ماهیت انتخاب مردم برای آن جایگاه مشخص ، ندارد. 

 

حسین قربانزاده گفت :رسانه‌ها و کسانی که با اصل نظام مشکل دارند، و نسبت به این انقلاب کینه به دل گرفته‌اند طبیعتا در چنین آتشی می‌دمند تادعوایی شکل دهند، که به جای اینکه مردم را به سمت یک انتخاب صحیح بکشانند به سمت زاویه داشتن یا نداشتن فلان کاندیدا با رهبری و نظام بکشانند.  و فرمایش امروز رهبری نیز برای جلوگیری از ورود  به چنین نزاع‌های بی حاصلی  بیان شد.  
 
وی با بیان اینکه دو قطبی شدن جامعه در آستانه انتخابات هیچ فایده‌ای برای هیچ کس ندارد، اظهار کرد:‌رهبری به عنوان بالاترین مقامی که امورات کشور را رصد می‌کند، و به همه نظارت دارند، و تصمیمات و توصیه‌هایی نیز در این زمینه در ذهن دارند، حتما تلاش می‌کنند که فضا به سمتی پیش رود که مردم انتخاب آگاهانه و با درایتی را داشته باشند. 

آقای احمدی‌نژاد خودش مطالبه استمتاج نظر رهبری را داشته است و طبیعتا کسی که خودش بیش از حد علاقمند است  نظر رهبری را درباره‌ی کاندیداتوری خودش در انتخابات بداند، می‌داند که باید به این توصیه به هر شکلی که شده عمل کند. اما باید بدانیم که توصیه رهبری متفاوت از امر  و نهی است  و ایشان به افراد توصیه می‌کند و آن افراد یا خودشان  به آن توصیه عمل می‌کنند یا عمل نمی‌کنند . 
 
دبیر کل جمعیت پیشرفت و عدالت ادامه داد:‌رهبری پیش از این نیز به آقای هاشمی در انتخابات 92 پیشنهاد کردند که در انتخابات شرکت نکنند اما ایشان به این توصیه عمل نکردند. 
 


     به نقل از سایت فرارو..

fararu.com

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۰۶
هادی مهدوی

نظرات  (۳)

احمدی نژاد اگر عاقل باشد _ که ان شاءالله هست _  بایدبپذیرد که وارد انتخابات نشود.
پاسخ:
الحمدلله که همینطور شد..
++++  _ _ _
پاسخ:
ممنونم که سر زدید
۰۶ مهر ۹۵ ، ۲۱:۲۷ ....مسعود ....
ممنونم
پاسخ:
خواهش میکنم